אופטימיזציית אתרים

אף אחד לא אוהב אתר שלוקח לו זמן לעלות – לא המשתמשים ובטח שלא גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. אם אתם תלויים בגוגל שיביא תנועה לאתר שלכם, חשוב מאוד שהאתר יעלה מהר (מאוד!). אתם שואלים איך בדיוק זה יעזור לכם? אין בעיה, הנה 3 נקודות עיקריות:

  • הוא יביא לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.
  • הוא יגביר את ההמרות של העסק שלכם.
  • אתרים מהירים שומרים על הגולשים בתוך האתר יותר זמן.

אתם מבינים? יכול להיות שיהיה לכם את האתר הכי יפה, מושקע, וחדשני בעולם. אבל מה כל זה שווה אם גולשים עוזבים את האתר כעבור 20 שניות מרגע הכניסה לאתר, ואתם ממוקמים בעמוד 25 בגוגל?

אז למה בעצם מהירות אתר הוורדפרס שלכם היא נושא כל כך קריטי עבור גוגל?

ובכן, העיקרון המנחה של גוגל בדירוג אתרים הוא לכוון מבקרים לאתרים המציעים חוויית משתמש מדהימה. ואחד הפרמטרים המשפיעים ביותר (לצד נראות במובייל) שגוגל מודד על פיו את חוויית המשתמש הוא מהירות האתר. אז לפני שתתחילו לחשוב על קישורים או קידום אתרים… תדאגו שהאתר שלכם יטען מהר! מהר מאוד!

אז כמה מהיר האתר צריך להיות? אמנם אין מספר מדוייק, אבל האידיאל הוא שהאתר יעלה באופן מידי, ללא זמן המתנה כלל.

כדי לעזור לכם בעניין הזה, ב-WP360 צברתי ידע וניסיון במשך השנים אשר הופך אותי לחרב מושחזת בכל מה שקשור לאופטימיזצית אתרי וורדפרס. אני אקח את האתר הכבד והאיטי שלכם ואהפוך אותו לטיל בליסטי. גוגל יאהב אתכם על זה, הגולשים שלכם ישהו תגדל פי כמה, וכמות הפניות שתקבלו תגדל. בוודאות.

כל זה ולא תקחו? דברו איתי לקבלת הצעת מחיר!

הפורטפוליו

לבחור את האיש (או אישה) הנכונים למשימה זו משימה לא פשוטה בהחלט. בשביל זה הומצא הפורטפוליו. בואו לראות את שלי, הוא צנוע אומנם, אבל אני לא דואג. פשוט משום שבקרוב גם הפרוייקט שלכם יתפוס שם מקום 🙂

לפניכם 3 פרוייקטים נבחרים, רוצים לראות את השאר? תנו קליק על הקישור למטה.

תמ"א 38 —
אתר נדל"ן

בין הפרוייקטים האהובים עליי. על הפרק היה להקים אתר נדל"ן ברמה גבוהה המשדר יצוגיות, איכות, ומקצועיות.

BeautyNet —
חנות קוסמטיקה

פרוייקט חווייתי בהחלט. על הפרק היה להקים אתר קוסמטיקה בשילוב חנות. דגש על חוויית משתמש, ניקיון האתר ומקצועיות.

Yoga Time —
אתר יוגה

על הפרק היה להקים אתר יוגה המאפשר חווית משתמש איכותית וקלה, עם דגש על ניווט נוח ונראות טובה במובייל.

אל תקחו את המילה שלי

קחו את המילה של הלקוחות שלי.