בניית דפי נחיתה

להרים קמפיין PPC זה צעד עצום! צעד עצום בדרך לשיפור ההכנסה של העסק. לפעמים זה נשמע פשוט מדי; משלמים למקצוען שיטפל בפרסומות, הוא מרים את הקמפיין, והקליקים מתחילים לזרום.

אבל כל זה לא שווה כלום אם אין בבעלותכם דף נחיתה חזק. וכשאני אומר דף נחיתה חזק אני מתכוון לאחד שנראה מדהים ושובה את ליבו של הגולש, כזה שמותאם בצורה אופטימלית לקהל היעד שלכם ושם דגש על מקסימום אחוזי המרה.

הנה עובדה מעניינת: מוח האדם בנוי לקבל מידע בסדר מסויים, ולהיות מגורה מצבעים/אלמנטים מסויימים. ברגע שדף הנחיתה שלכם בנוי באופן משעמם ויבש – כזה שסותר את הכללים ולו באופן הקטן ביותר ונראה כמו כל שאר הדפים של המתחרים שלכם אתם מונעים מעצמכם המון לקוחות. כמה הרבה…? לפעמים אפילו עד 50% פחות לידים!

בדיוק בשביל זה אני כאן. בין אם אתם עורך דין בתחום הפלילי, קונדיטוריה, מסעדה, או חברת תיירות אני מתחייב לבנות עבורכם את דף הנחיתה הכי ייחודי, מדוייק וחריף בתחום שלכם. יש לכם את המילה שלי.

אז כיסינו את עניין הנראות והרמנו דף נחיתה מדהים. אבל מה בקשר לתוכן? לקופירייטינג?

הדף נראה טוב. הוא מזמין. יש לו אינסוף כפתורי טלפון והוא עושה הכל כדי לגרום לגולש להתקשר. אבל מה שווה רכב בלי מנוע? בדיוק כמו עם הנראות של דף הנחיתה — בלי כתיבה חריפה וחדה, אף אחד לא יישאר בדף הסקסי שלכם יותר מ-10 שניות.

הקופרייטינג הבנאלי והמשעמם של שנות האלפיים כבר לא עובד. אנשים רוצים גיוון ושינוי, וגם כאן אני יכול לספק לכם את הסיוע שאתם זקוקים לו. אני אקח את התחום שבו אתם עוסקים (ולא משנה כמה הוא משעמם…) ואעטוף אותו באריזה יפה ומנצנצת. אתם תכשפו את הגולשים שלכם עם המילים שלי.

ואז יקרה אחד משני דברים.

או שישאירו לכם פרטים, או שישאירו לכם פרטים.

כל זה ולא תקחו? דברו איתי לקבלת הצעת מחיר!

הפורטפוליו

לבחור את האיש (או אישה) הנכונים למשימה זו משימה לא פשוטה בהחלט. בשביל זה הומצא הפורטפוליו. בואו לראות את שלי, הוא צנוע אומנם, אבל אני לא דואג. פשוט משום שבקרוב גם הפרוייקט שלכם יתפוס שם מקום 🙂

לפניכם 3 פרוייקטים נבחרים, רוצים לראות את השאר? תנו קליק על הקישור למטה.

תמ"א 38 —
אתר נדל"ן

בין הפרוייקטים האהובים עליי. על הפרק היה להקים אתר נדל"ן ברמה גבוהה המשדר יצוגיות, איכות, ומקצועיות.

BeautyNet —
חנות קוסמטיקה

פרוייקט חווייתי בהחלט. על הפרק היה להקים אתר קוסמטיקה בשילוב חנות. דגש על חוויית משתמש, ניקיון האתר ומקצועיות.

Yoga Time —
אתר יוגה

על הפרק היה להקים אתר יוגה המאפשר חווית משתמש איכותית וקלה, עם דגש על ניווט נוח ונראות טובה במובייל.

אל תקחו את המילה שלי

קחו את המילה של הלקוחות שלי.